Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Va rugam sa alegeti o data de Check In si Check Out pentru a vedea preturile.

Descriere

Vila Alexia - Kolios - Insula Skiathos

Vila Alexia este complet renovata si este alegerea optima ca si raport calitate / pret pentru familii sau grupuri de prieteni ce isi doresc sa se bucure de un cadru natural incantator.

Prezentare oficiala vila: structura nu are un site oficial

Localizare: Vila Alexia este complet renovata si este situata intr-o zona linistita din Kolios, la aproximativ 500 m de plaja cu acelasi nume si la 6 km de orasul Skiathos. Tot 6 km aveti de parcurs si pana la celebra plaja Koukounaries, ambele pucte de interes fiind usor accesibile cu autobuzul ce opreste in statia aflata la doar 250 m distanta de vila.. Transferul de la aeroportul Alexandros Papadiamantis, catre vila Alexia dureaza aproximativ 20 minute. Pentru ca autocarul de transfer nu poate sa ajunga pana la vila, turistii sunt lasati la soseaua principala de unde mai au de parcurs pe jos 250 de metri, iar bagajele sunt aduse separat direct la vila.

Facilitati vila: In Kolios, la doar cateva minute de vila Alexia, gasiti mai multe taverne si magazine, cel mai apropiat fiind Supermarket Manos situat la doar 30 metri. Plaja Kolios este cu nisip fin si dispune de umbrele si sezloguri (contra cost). Puteti petrece o seara romantica la restaurantul Infinity Blue, situat la 200 m de vila, de unde se poate admira panorama golfului Kolios. Ziua puteeai incerca unul dintre numeroasele sporturi nautice disponibile pe plaja Kolios.
In apropierea vilei (la aproximativ 20 metri: Veronika Apartments) turistii pot beneficia de acces la piscina si la barul de la piscina unde se pot relaxa si se pot bronza. Turistii cazati la vila, se pot odihni in gradina frumoasa a vilei amenajata cu bancute, perne multicolore si unde copii se pot juca in micul spatiu dedicat lor. Vila are si parcare, iar turistii isi pot lasa masina proprie sau inchiriata, dupa plimbarile din timpul zilei pe intreaga insula de numai 42 km patrati.
Pachetele de servicii la Vila Alexia sunt disponibile in regim self catering (fara masa). Propietarul Areti Glybatsa, este foarte primitor si ospitalier cu turistii. Curatenia se efectueaza de 3 ori pe saptamana, prosoapele iar lenjeria se schimba de 2 ori.

Facilitati camere: Vila are 7 camere (dintre care 2 apartamente cu 2 dormitoare; 3 camere cu 2 paturi, si 2 camere cu 2 paturi plus un pat suplimentar) si toate sunt confortabile, mobilate intr-un mod practic si placut. Fiecare camera are aer conditionat plata la fata locului (cca.6 euro/zi/camera), paturi separabile, WiFi, televizor LED, aparat de cafea, baie cu dus si uscator de par si terasa cu vedere la gradina.


CONDITII GENERALE DE REZERVARE
Recomandam incheierea asigurarilor medicale tip Covid.

OFERTA EARLY BOOKING VALABILA PENTRU REZERVARILE EMISE PANA PE 28.02.2021

TERMENE DE PLATA EARLY BOOKING:

- 10% din pretul pachetului turistic - la inscriere;
- 40% din pretul pachetului turistic - pana la exirarea ofertei de Early Booking activa in momentul rezervarii.
- 50% din pretul pachetului turistic - cu 30 zile inaintea plecarii.

Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii. Daca inscrierea intervine cu mai putin de 30 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral.
In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea.

CONDITII GENERALE DE ANULARE / PENALIZARI EARLY BOOKING:

- 0% daca anularea se face cu pana la 30 de zile inaintea plecarii.
- 100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face cu mai putin de 30 zile inaintea plecarii.

Aceste conditii sunt standard si se pot modifica in cazul in care furnizorul de servicii la sol impune conditii speciale de anulare.
*Aceste conditii speciale se aplica doar pentru hotelurile cu care touroperatorul are contract direct!
**Aceste conditii nu se aplica si pentru Smart Vila.

NOTIFICARI SUPLIMENTARE:

- Nerespectarea conditiilor de plata aplicate rezervarilor tip EB conduce la modificarea pretului pachetului conform ofertei standard.
- Orice modificare reprezinta anularea rezervarii cu penalizari si refacerea acesteia la pretul si conditiile din momentul reinscrierii;

OFERTA STANDARD

TERMENE DE PLATA OFERTA STANDARD:

- 30% din pretul pachetului turistic - la inscriere;
- 70% din pretul pachetului turistic - cu minim 30 zile inaintea plecarii;

Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii. Daca inscrierea intervine cu mai putin de 30 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral.

In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea.

CONDITII GENERALE DE ANULARE / PENALIZARI OFERTA STANDARD:

- 30% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 89 zile - 60 zile inaintea plecarii;
- 60% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 59 zile - 30 zile inaintea plecarii;
- 100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face cu mai putin de 30 zile inaintea plecarii.

Aceste conditii sunt standard si se pot modifica in cazul in care furnizorul de servicii la sol impune conditii speciale de anulare.

NOTIFICARI SUPLIMENTARE:

- Orice modificare de nume sau tip de camera efectuata dupa inscriere dar inainte de emiterea documentelor de calatorie se va confirma sau infirma in functie de conditiile prestatorului si va fi supusa platii unei taxe de modificare de 10 euro/camera.
- Schimbarea perioadei, a hotelului sau a destinatiei este considerata anulare (cu penalizarile aferente) si refacerea rezervarii in noile conditii de comercializare si de pret.

Atat ofertele EARLY BOOKING cat si STANDARD

100 % penalizare:
- in cazul anularii rezervarii cu mai putin de 31 zile inainte de data plecarii;
- in cazul in care calatorul nu se prezinta la program;
- in cazul in care calatorul nu este lasat sa treaca una din frontierele de pe traseul excursiei, din motive care sunt legate exclusiv de persoana sa saudin motive care nu pot fi imputate Agentiei;
- in cazul in care calatorul nu respecta conditiile generale ale Agentiei, prezinta acte incomplete sau false, nu are pasaport sau nu achita integralexcursia in termenele stipulate;

Aceste penalizari se aplica la pretul pachetului de calatorie.
Toate sumele mentionate mai sus se vor retine de catre Agentie din avansul sau pretul total al pachetului de servicii de calatorie achitat de calator, fara a fi necesara interventia instantelor de judecata.

Aceste conditii de plata si penalizari sunt general valabile.

Ofertele speciale pot avea conditii de plata si retragere specifice. Aceste conditii speciale sunt communicate odata cu oferta si fac parte integrala din contractul de comercializare a pachetelor de servicii turistice.
Calatorii pot transfera pachetul de servicii de calatorie unei alte persoane, in urma unei instiintari efectuate in mod rezonabil si eventual a platii unorcosturi suplimentare (taxa modificare nume, taxa anulare,etc).


Numarul minim de persoane necesar pentru realizarea programului:
- Insula Skiathos - 70 persoane/cursa
- Insula Lefkada - 40 persoane/cursa
- Insula Milos - nu exista un numar minim de persoane
- Insula Paros - 10 persoane / cursa

Incetarea contractului privind pachetul de servicii de calatorie si dreptul de retragere inainte de inceperea executarii pachetului.

Calatorul poate inceta contractul privind pachetul de servicii de calatorie in orice moment inainte de inceperea executarii pachetului. In cazul in carecalatorul inceteaza contractul privind pachetul de servicii de calatorie, acesta poate fi obligat sa plateasca agentiei de turism organizatoare openalitate de incetare adecvata si justificabila.In contractul privind pachetul de servicii de calatorie pot fi prevazute penalitati de incetare standardizate rezonabile, in functie de momentul incetariicontractului inainte de inceperea executarii pachetului, precum si de economiile de costuri si de veniturile prevazute, generate de executareaalternativa a serviciilor de calatorie. In absenta unor penalitati de incetare standardizate, valoarea penalitatii de incetare corespunde pretuluipachetului, din care se scad economiile de costuri si veniturile generate de executarea alternativa a serviciilor de calatorie. La cererea calatorului, agentia de turism organizatoare prezinta o justificare pentru cuantumul penalitatilor de incetare.

SERVICII INCLUSE IN PACHETELE DE SERVICII TURISTICE:

- transport cu avionul (zbor charter)
- 1 bagaj de cala 23 kg si 1 bagaj de cabina 8 kg;
- 7 sau 14 nopti cazare si masa conform ofertei;
- transferuri aeroport - hotel - aeroport;
- asistenta turistica la destinatie in limba romana pentru Insula Skiathos, Insula Lefkada, Parga; pentru Insula Skopelos, Alonissos, Paros si Milos asistenta turistica va fi in limba engleza.
- taxele de aeroport si catering (se pot modifica).

Nota: Taxele de aeroport incluse in pret sunt cele valabile la data lansarii ofertei, respectiv luna, anul. In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu pana la 7 zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea acestora.

NU SUNT INCLUSE IN PACHETELE DE SERVICII TURISTICE:

- asigurarea medicala de calatorie (optionala, recomandata);
- asigurarea storno (optionala), se incheie odata cu contractul de comercializare a pachetului de servicii turistice, in pachet cu asigurarea medicala de calatorie;
- excursiile optionale.




OBSERVATII:

- DOCUMENTE NECESARE CALATORIEI: CARTE DE IDENTITATE SAU PASAPORT SIMPLU ELECTRONIC SAU TEMPORAR VALABIL CEL PUTIN 6 LUNI DE LA INCHEIEREA CALATORIEI; TOTI COPIII AU NEVOIE DE PASAPORT;
- ACESTE PROGRAME NU NECESITA OBTINEREA VIZEI TURISTICE;

INFORMATII UTILE INAINTE DE CALATORIE:
Autoritatile din Grecia au decis introducerea unei taxe turistice locale ce se va implementa la nivel national incepand cu 01.01.2018. Aceasta se va achita de catre turisti in numerar, la sosirea in unitatea de cazare. Taxa de sejur este diferentiata in functie de clasificarea unitatilor de cazare, astfel:
- 0.5 EUR/camera/noapte pentru hoteluri de 1 - 2 stele
- 1.5 EUR/camera/noapte pentru hoteluri de 3 stele
- 3 EUR/camera/noapte pentru hoteluri de 4 stele
- 4 EUR/camera/noapte pentru hoteluri de 5 stele
- 0.25 EUR/camera/noapte pentru apartamente de 1 - 2 chei
- 0.5 EUR/camera/noapte pentru apartamente de 3 chei
- 1 EUR/camera/noapte pentru apartamanete de 4 chei

IMPORTANT! Va reamintim ca incheierea unei Asigurari STORNO de calatorie poate acoperi pierderile financiare cauzate de anulare, contracarand efectul penalizarilor aplicate. Va recomandam sa uzati de acest mijloc de protectie financiara care acopera cele mai frecvente evenimente ce cauzeaza anularea calatoriei

INFORMATII LEGATE DE DOCUMENTELE DE CALATORIE SI VIZE

Cetatenii romani nu au nevoie de viza pentru a calatori in Republica Elena.
Intrarea in Republica Elena este permisa cu pasaportul sau cartea de identitate in curs de valabilitate.
Pentru verificarea conditiilor particulare de intrare si sedere prevazute de legislatia elena, va recomandam consultarea informatiilor oficiale furnizate de autoritatile grecesti:
- Ministerul Afacerilor Externe al Greciei (www.mfa.gr)
- Ambasada Greciei din Bucuresti (www.grembassy.ro)
- In cazul pierderii/furtului documentelor de calatorie cetatenii romani pot contacta:
- Ambasada Romaniei la Atena - Sectia Consulara: Telefon 00302106728879 sau 00302106728875
- Consulatul General al Romaniei din Salonic: Telefon 00302310340088 sau 00302310340089.

Numere de telefon de urgenta ale autoritatilor publice din Republica Elena
- 112 - Numar general de urgenta
- 100 - Politia elena
- 166 - Asistenta medicala de urgenta
- 199 a Pompierii
- 171 - Politia turistica
- 0030 210 5284209 si 0030 210 5284121 - politia rutiera Atena
- 00302107793777 - prim ajutor in caz de otravire

FORMALITATI LEGATE DE SANATATE

Sistemul medica
Asigurarea medicala este obligatorie in Republica Elena.
Va recomandam cu insistenta sa incheiati o asigurare medicala de sanatate sau sa obtineti Cardul European de Sanatate inainte de a pleca intr-o calatorie.
Daca va imbolnaviti sau aveti un accident pe durata unei sederi temporare intr-un stat membru UE, formularul E112 sau Cardul european de asigurari sociale de sanatate va va da acces la ingrijirile medicale necesare
Acest Card va va permite sa primiti asistenta medicala necesara in timpul sederii dumneavoastra temporare in orice tara a Uniunii Europene.
Mai multe detalii gasiti la adresele: www.cnas.ro si www.ceass.ro.
Este bine ca asigurarea medicala suplimentara sa fie valabila in toate tarile. In baza unei asemenea asigurari, facultative, aveti acces la serviciile de urgenta atat din sistemul public de sanatate, cat si din cel privat (in functie de tipul politei de asigurare). La incheierea unei asemenea asigurari verificati coordonatele partenerului societatii de asigurare in tara de destinatie si de tranzit.

Va recomandam sa va incheiati, inainte de plecare, o asigurare de calatorie. Aceasta are valabilitate in toate tarile si poate sa acopere de la riscurile de baza (imbolnaviri, accidente, urgente stomatologice, repatriere sanitara sau in caz de deces) pana la toate riscurile de calatorie, inclusiv pierderea/ furtul/ deteriorarea bagajelor, anularea plecarii in strainatate, falimentul companiei aeriene etc.

Asigurarea de viata s-a dovedit benefica pentru familiile celor decedati in urma unor accidente sau din motive de boala.

In Uniunea Europeana nu aveti nevoie de vaccinari speciale.

- ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile la momentul rezervarii ferme si a incasarii unui avans;
- procentele de early-booking precum si tarifele standard pot suferi modificari in orice moment (in sensul majorarii sau micsorarii acestora) si sunt decise de hotelieri; va rugam ca la momentul inscrierii sa reverificati valabilitatea ofertei si a pretului;
- pentru infanti (0 - 1,99 ani) nu se achita taxe de aeroport iar acestia nu beneficiaza de loc in avion; pentru patut, hotelul poate solicita achitarea unui supliment;
- clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale;
- descrierile hotelurilor cuprinse in oferta sunt valabile la data intocmirii ofertei; in consecinta, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru eventualele neconcordante in privinta facilitatilor hotelului sau ale camerei; pentru acuratetea informatiei, se va consulta site-ul hotelului, mentionat in oferta
- pentru masa in regim All Inclusive, conceptul este specific fiecarui hotel si poate fi furnizat la cerere; (atentie! Pensiune Completa nu inseamna All Inclusive)
- transferul inclus in pretul pachetului este un transfer de grup, ceea ce inseamna ca mijlocul de transport care va efectua transferurile va face opriri la mai multe hoteluri; turistii care doresc transfer privat pot solicita acest serviciu contra cost, iar confirmarea se va face in masura disponibilitatilor de la momentul rezervarii ferme;
- conform reglementarilor in vigoare, minorii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii pentru a fi lasati sa iasa din tara: sa calatoreasca cu cel putin un adult insotitor; sa aiba asupra lor acordul ambilor parinti (sau al parintelui care nu-I insoteste) legalizat la notariat; adultul care-i insoteste, in cazul in care acesta nu este unul dintre parinti, trebuie sa aiba cazier judiciar pe care sa-l prezinte la frontiera; informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro;
- persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite);
- agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu;
- tariful pentru copil este valabil in cazul in care acesta sta in camera cu doi adulti. Pentru a beneficia de tariful de copil acesta trebuie sa nu fi depasit la data inceperii calatoriei varsta mentionata in program.
- distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie; acesta poate solicita sprijinul asistentului local in vederea remedierii problemelor;
- hotelul isi rezerva dreptul de a solicita fiecarui turist o suma cash sau o copie a cartii de credit personale, ca garantie pentru cheltuielile suplimentare ce urmeaza a fi facute pe parcursul sederii;
- pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare; in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor;
- in ultimii ani tot mai multe hoteluri si vase de croaziera au initiat politica fara bani numerar (cash free). Astfel, este posibil ca unii prestatori sa nu mai incaseze bani cash pentru serviciile suplimentare prestate, de aceea este important sa detineti un card de credit cand calatoriti in afara tarii;
- in situatia de suprarezervare (overbooking) a unui hotel, determinata de activitatea hotelierilor, inainte sau dupa inceperea calatoriei, Agentia va oferi varianta de hotel in aceeasi zona sau intr-o zona apropiata, la aceeasi categorie sau de o categorie superioara fara sa modifice pretul;
- agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport in cazul in care valoarea acestora este schimbata de compania aeriana;
- agentia nu este raspunzatoare pentru modificarile orarului de zbor sau pentru intarzieri, acestea fiind in responsabilitatea companiei aeriene si a autoritatilor aeroportuare;
- in situatia in care turistul achizitioneaza bilete de avion pe zboruri interne iar acestea nu mai corespund noului orar de zbor al cursei internationale sau aceasta se anuleaza, agentia nu are obligatia de a suporta eventualele diferente de pret ocazionate de reemite.

Informatii suplimentare pentru transferul in Skopelos

La plecarea in vacanta:
Important: Datorita faptului ca operatorii de transport pe apa din Grecia pot sa modifice orarul de operare in ultimul moment sau chiar sa anuleze curse care leaga insulele Sporade, rezervarea si emiterea biletelor se face cel mai devreme in ziua anterioara sau chiar in ziua transferului.
Ora de transfer care se va alege va fi intotdeauna la un interval de minim 1 ora dupa ora prevazuta pentru aterizare in Skiathos, in general pentru prima cursa disponibila cu destinatia Skopelos Town.
Atentie, transferul catre Glossa (Skopelos) se efectueaza doar in situatia in care nu exista disponibila cursa catre Skopelos Town.

Informatii referitoare la transferurile din Skiathos in Skopelos pot fi vizualizate aici: www.opeanseas.gr

Odata ajunsi pe Aeroportul din Skiathos, turistii sunt asteptati de catre reprezentantul in Insula Skiathos a Touroparatorului AeroVacante - membru al grupului Aerotravel, care inmaneaza biletele pentru ferry, indicand totodata autocarul care face transferul de la Aeroport in Portul din Skiathos.
Durata deplasarii in port este de aproximativ 10 min.

In port turstii se vor debarca in fata tavernei Crazy Spoon unde se afla persoana vorbitoare de limba romana si unde isi pot lasa bagajele in siguranta pana la plecarea vasului.
Taverna Crazy Spoon se afla chiar in port.

Odata ajunsi in Skopelos, turistii vor fi preluati de reprezentantul hotelului unde vor fi cazati pe perioada sejurului.

La intoarcerea din vacanta:

In general, pentru a evita intarzierea la Aeroportul din Skiathos pentru zborul de intoarcere acasa, transferul se realizeaza in cursul diminetii din ziua zborului.
Pentru transferul pe Insula Skopelos de la Hotel catre portul din Skopelos Town, turistii sunt informati la receptie referitor la modalitatea si ora de transfer.


Pentru sejururile din Insula Skopelos nu se asigura reprezentant AeroVacante in destinatie. Asistenta turistica se asigura telefonic de reprezentantul AeroVacante din insula Skiathos cu sprijinul partenerului local prezent in Insula Skopelos.

Informatii generale despre GRECIA

Grecia, cunoscuta in Antichitate sub denumirea de Elada, este o tara situata in sud-estul Europei, in Peninsula Balcanica. Denumirea oficiala este Republica Elena, iar capitala tarii Atena. Conform recensamantului din 2011, populatia Greciei este de aproximativ 11 milioane de locuitori. Republica Elena se invecineaza la nord-vest cu Albania, la nord cu Republica Macedonia si cu Bulgaria, si la nord-est cu Turcia.
Aproape doua treimi dintre greci traiesc in zone urbane. Cele mai mari si mai influente centre metropolitane ale Greciei sunt Atena, cu o populatie de circa 4 milioane de locuitori si Salonic, cu aproximativ un milion de locuitori. Alte orase cu populatie urbana de peste 100.000 de locuitori sunt Patras, Heraklion, Larissa, Volos, Rhodos, Ioannina, Chania si Chalcis.
Grecia este formata dintr-o parte continentala cu numeroase peninsule si golfuri. Aproximativ 80% din teritoriul tarii este muntos ceea ce face din Grecia una dintre cele mai frumoase destinatii din Europa. Marea Egee se afla la est de partea continentala, Marea Ionica se afla la vest, iar Marea Mediterana la sud. Grecia are cea mai lunga coasta din bazinul Mediteranei si a 11-a ca lungime din lume, cu 13.676 km lungime, detinand si un mare numar de insule (aproximativ 1.400, dintre care 227 sunt locuite).

Istorie: Grecia, una dintre cele mai stralucite civilizatii din Antichitate, este considerata leaganul civilizatiei europene. Aici au luat nastere filosofia, arta, stiinta si democratia. Atena a fost centrul cultural al Greciei antice, cei mai importanti reprezentanti ai acestei perioade fiind Platon, Socrate si Aristotel. Parthenonul este cel mai de seama simbol al culturii elene. O scurta plimbare in capitala Greciei este suficienta pentru a descoperi si pentru a intelege istoria acestei tari.

Grecia Grecia este membru fondator al Organizatiei Natiunilor Unite, membru al Uniunii Europene. Si mebru al spatiului Schengen. Incepand cu anul 2001 este membra a zonei euro.
Unul dintre cele mai importante sectoare economice ale Greciei este turismul. In anul 2018 s-au inregistrat peste 33 de milioane de turisti.
Unul dintre cele mai importante sectoare economice ale Greciei este turismul. In anul 2018 s-au inregistrat peste 33 de milioane de turisti.

Locatie

De ce Vacanțe Smart?

În 18 ani peste 65.000 de turiști mulțumiți

Ai nevoie de serviciile unui consultant pentru a rezerva? Sună la 0745 236 662 sau 0745 236 660

*Nota: Va rugam sa solicitati agentiei informatii actualizate privind facilitatile gratuite/contra cost ale hotelului. Este posibil ca informatiile prezentate in descriere sa varieze de la un sezon la altul. Pozele si informatiile prezentate in descriere au caracter informativ si au fost preluate de pe site-urile oficiale ale hotelurilor sau de la furnizorii nostri. Citește mai mult

Nu găsești ceea ce cauți?

Contactează direct un consultant Smart Tours la numărul de telefon 0268 417 866
iar acesta te va ajuta să alegi oferta potrivită și să planifici vacanța dorită.

18 ani de experiență turistică

Peste +65.000 de turiști mulțumiți!

Suntem aici pentru a te ajuta