Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Va rugam sa alegeti o data de Check In si Check Out pentru a vedea preturile.

Facilitati

Aer Conditionat
Baby sitter
Baie cu aburi
Baie cu aburi
Bar
Centru Spa
Concierge
Gradina
Internet gratuit
Jacuzzi
Lift
Masaj
Parcare gratuita
Piscina exterioara
Piscina interioara
Plaja privata
Receptie deschisa 24 h
Restaurant A' la carte
Room service
Sala fitness
Sauna
Seif
Sezlonguri si umbrele
Snack bar
Loc de joaca pentru copii
Sezlonguri si umbrele

Descriere

Hotelul Adrina Resort este un hotel de top din insula Skopelos, ce
beneficiaza de plaja privata si este construit pe o panta de vegetatie ce
coboara lin catre mare.

Localizare: Adrina
Resort este situat la 12 km de portul Skopelos si 15 km de portul Glossa. Odata
cazati la hotel, turistii se pot bucura de plaja privata cu umbrele si
sezlonguri gratuite. Datorita faptului ca multi oaspeti aleg ca mijloc de
transport catre hotel barca, hotelul are o zona amenajata special pentru ei. De
asemenea, portul Panormos Blo este in apropiere de hotel si este pregatit sa
gazduiasca ambarcatiunile in cazul unor conditii meteo nefavorabile.





Facilitati hotel: Pentru
micul dejun, hotelul are o sala de mese cu privelisti minunate catre mare si
imprejurimi. Piscina exterioara ii asteapta pe turisti cu apa proaspata. Restaurantul hotelului, situat langa
piscina, la cativa metri de plaja este deschis toata ziua. Decorul sau
traditional si bucataria greceasca autentica il recomanda ca unul dintre cele
mai bune restaurante din zona Sporadelor. Centrul de Spa este adiacent piscinei
si are vedere la mare si la zona verde din jurul hotelului. Facilitatile sale
sunt create astfel incat sa ofere momente de liniste si relaxare, in lunile
iulie si august.


Alte facilitati: receptie, Internet Wireless, terasa, piscina
pentru copii, parcare privata, camera de depozitare.





Facilitati camere:





Camere Duble (cu vedere la mare) au fiecare cate 21 de mp, un balcon privat, Satelit
TV, mini bar, aer conditionat si ventilator. Uscatorul de par, halatul si
papucii de baie sunt oferite gratuit. Toate camerele au 2 paturi alaturate si
pot include un baby cot.


Camerele Triple (cu vedere la mare) au
fiecare 23 mp, o baie, balcon privat, TV satelit, mini bar si aer conditionat. Uscatorul de par, halatul si papucii de baie sunt oferite gratuit. Toate camerele au trei paturi standard de o persoana.


Vila cu 1 Dormitor - un singur nivel - cu o
suprafata de 60 mp, aceasta cuprinde un dormitor, 1 salon si o baie, 2 canapele
extensibile, gradina privata cu vedere la mare. Aceasta este ideala pentru 4
persoane ( 2 adulti si 2 copii) - maximul de persoane este de 2 adulti si 3
copii


Vila cu 1 Dormitor - 2 nivele - cu o suprafata
de 85 mp, aceasta include 1 dormitor, 1 salon, 2 bai, 2 intrari. La etaj se
gaseste 1 pat dublu, 1 canapea, 1 baie si un balcon. La parter, salonul este
amenajat cu 2 canapele extensibile, un pat pentru copii si o baie. Vila are in
jur o gradina privata cu vedere la mare. Aceasta este ideala pentru 4 persoane
( 2 adulti si 2 copii) - maximul de persoane este de 2 adulti si 4 copii.


Vila cu 2 Dormitoare - 2 nivele - cu o suprafata de 110 mp, vila cuprinde 2 dormitoare, 1
salon, 2 bai si 2 intrari. La etaj se afla un dormitor, 1 canapea extensibila,
1 baie si un balcon. Jos exista o zona
unde se gaseste salonul cu 2 canapele extensibile, un pat pentru copii, o baie
si o alta zona pentru dormitorul cu pat dublu si canapea extensibila. Vila are
in jur o gradina privata cu vedere la mare. Aceasta este ideala pentru 6
persoane (4 adulti si 2 copii) - maximul este de 4 adulti si 5 copii.


Vila cu 2 dormitoare - 2 nivele - cu o suprafata de 110 mp, aceasta este
singura vila care are o piscina privata. In afara de piscina, aceasta cuprinde:
la etaj, 1 dormitor cu pat dublu, canapea, un balcon si baie iar la parter
salonul cu 2 canapele extensibile, un pat pentru copii si o baie si dormitorul
cu pat dublu si o canapea extensibila. Vila are in jur o gradina privata cu
vedere la mare. Aceasta este ideala pentru 6 persoane (4 adulti si 2 copii) - maximul este de 4 adulti si 5 copii.



**********
Informatii suplimentare pentru TRANSFERUL in SKOPELOS!!!

La plecarea in vacanta:
Important: Datorita faptului ca operatorii de transport pe apa din Grecia pot sa modifice orarul de operare in ultimul moment sau chiar sa anuleze curse care leaga insulele Sporade, rezervarea si emiterea biletelor se face cel mai devreme in ziua anterioara sau chiar in ziua transferului.

Ora de transfer va fi intotdeauna la un interval de minim 1 ora dupa ora prevazuta pentru aterizare in Skiathos, in general pentru prima cursa disponibila cu destinatia Skopelos Town.
Atentie, transferul catre Glossa (Skopelos) se efectueaza doar in situatia in care nu exista disponibila cursa catre Skopelos Town.

Informatii referitoare la transferurile din Skiathos in Skopelos pot fi vizualizate aici: www.opeanseas.gr

Odata ajunsi pe Aeroportul din Skiathos, turistii sunt asteptati de catre reprezentantul nostru din Insula Skiathos, care inmaneaza biletele pentru ferry, indicand totodata autocarul care face transferul de la Aeroport in Portul din Skiathos.
Durata deplasarii in port este de aproximativ 10 min.

In port turstii se vor debarca in fata tavernei Crazy Spoon unde se afla persoana vorbitoare de limba romana si unde isi pot lasa bagajele in siguranta pana la plecarea vasului catre Skopelos.
Taverna Crazy Spoon se afla chiar in portul din Skiathos.

Odata ajunsi in Skopelos, turistii vor fi preluati de reprezentantul Partenerului local sau al hotelului unde vor fi cazati pe perioada sejurului.

La intoarcerea din vacanta:

In general, pentru a evita intarzierea la Aeroportul din Skiathos pentru zborul de intoarcere acasa, transferul se realizeaza in cursul diminetii din ziua zborului de intoarcere.
Pentru transferul pe Insula Skopelos de la Hotel catre portul din Skopelos Town, turistii sunt informati la receptie referitor la modalitatea si ora de transfer.

Pentru sejururile din Insula Skopelos nu se asigura reprezentant AeroVacante in destinatie. Asistenta turistica se asigura telefonic de reprezentantul AeroVacante din insula Skiathos cu sprijinul partenerului local prezent in Insula Skopelos.

CONDITII GENERALE DE REZERVARE
Se aplica in lipsa conditiilor specifice publicate in oferta serviciului sau a pachetului de servicii oferit. Aceste conditii sunt standard si se pot modifica in cazul in care furnizorii impun conditii speciale de anulare.

TERMENE DE PLATA OFERTA STANDARD:
- 30% din pretul pachetului turistic - la inscriere;
- 70% din pretul pachetului turistic - cu minim 30 zile inaintea plecarii;

CONDITII GENERALE DE ANULARE / PENALIZARI OFERTA STANDARD:
- 30% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 89 zile - 60 zile inaintea plecarii;
- 60% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 59 zile - 30 zile inaintea plecarii;
- 100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face cu mai putin de 30 zile inaintea plecarii.

TERMENE DE PLATA EARLY BOOKING:
- 10% din pretul pachetului turistic - la inscriere;
- 50% din pretul pachetului turistic - pana la exirarea ofertei de tip Early Booking activa in momentul rezervarii.
- 40% din pretul pachetului turistic - cu minim 30 zile inaintea plecarii.

Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii. Daca inscrierea intervine cu mai putin de 30 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral.
In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea.

CONDITII GENERALE DE ANULARE / PENALIZARI EARLY BOOKING:

- 50% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face dupa data de expirare a datei de valabilitate a ofertei de tip EARLY BOOKING.
- 100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face cu mai putin de 30 zile inaintea plecarii.

NOTIFICARI SUPLIMENTARE:
- Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii. Daca inscrierea intervine cu mai putin de 30 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral.
- In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea.
- Nerespectarea conditiilor de plata aplicate rezervarilor tip EARLY BOOKING conduce la modificarea pretului pachetului conform ofertei standard.
- Orice modificare reprezinta anularea rezervarii cu penalizari (daca se aplica) si refacerea acesteia la pretul si conditiile din momentul reinscrierii.
- Orice modificare de nume sau tip de camera efectuata dupa inscriere dar inainte de emiterea documentelor de calatorie se va confirma sau infirma in functie de conditiile prestatorului si va fi supusa platii unei taxe de modificare de 10 euro/camera.


Atat pentru ofertele EARLY BOOKING cat si STANDARD se aplica penalizare 100 %:
- in cazul anularii rezervarii cu mai putin de 31 zile inainte de data plecarii;
- in cazul in care calatorul nu se prezinta la program;
- in cazul in care calatorul nu este lasat sa treaca una din frontierele de pe traseul excursiei, din motive care sunt legate exclusiv de persoana sa saudin motive care nu pot fi imputate Agentiei;
- in cazul in care calatorul nu respecta conditiile generale ale Agentiei, prezinta acte incomplete sau false, nu are pasaport sau nu achita integralexcursia in termenele stipulate;

Aceste conditii de plata si penalizari sunt general valabile.

Ofertele speciale pot avea conditii de plata si retragere specifice. Aceste conditii speciale sunt communicate odata cu oferta si fac parte integrala din contractul de comercializare a pachetelor de servicii turistice.
Calatorii pot transfera pachetul de servicii de calatorie unei alte persoane, in urma unei instiintari efectuate in mod rezonabil si eventual a platii unorcosturi suplimentare (taxa modificare nume, taxa anulare,etc).

De fiecare data cand apar apar situatii neplacute determinate de imposibilitatea de a calatori, TourOperatorul si partenerii sai depun toate diligentele pentru a gasi solutiile cele mai potrivite. Totusi rezolvarea acestor situatii este dificila si de aceea recomandam incheierea de asigurare de calatorie cu acoperirea evenimentelor sanatate, renuntare la calatorie, intarzieri si chiar bunuri (bagaje)!

Numarul minim de persoane necesar pentru realizarea programului charter este de 100 persoane/cursa.

Incetarea contractului privind pachetul de servicii de calatorie si dreptul de retragere inainte de inceperea executarii pachetului:

Calatorul poate inceta contractul privind pachetul de servicii de calatorie in orice moment inainte de inceperea executarii pachetului. In cazul in carecalatorul inceteaza contractul privind pachetul de servicii de calatorie, acesta poate fi obligat sa plateasca agentiei de turism organizatoare openalitate de incetare adecvata si justificabila.In contractul privind pachetul de servicii de calatorie pot fi prevazute penalitati de incetare standardizate rezonabile, in functie de momentul incetariicontractului inainte de inceperea executarii pachetului, precum si de economiile de costuri si de veniturile prevazute, generate de executareaalternativa a serviciilor de calatorie. In absenta unor penalitati de incetare standardizate, valoarea penalitatii de incetare corespunde pretuluipachetului, din care se scad economiile de costuri si veniturile generate de executarea alternativa a serviciilor de calatorie. La cererea calatorului, agentia de turism organizatoare prezinta o justificare pentru cuantumul penalitatilor de incetare.

SERVICII INCLUSE IN PACHETELE DE SERVICII TURISTICE:

- transport cu avionul (zbor charter)
- 1 bagaj de cala 23 kg si 1 bagaj de cabina 8 kg;
- cazare si masa conform ofertei;
- transferuri aeroport - hotel / vila - aeroport;
- asistenta turistica la destinatie in limba romana pentru Insula Skiathos. Pentru Insula Skopelos si Alonissos, asistenta turistica va fi in limba engleza.
- taxele de aeroport si catering (se pot modifica).

Nota: Taxele de aeroport incluse in pret sunt cele valabile la data lansarii ofertei, respectiv luna Octombrie, anul 2020. In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu pana la 7 zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea acestora.

NU SUNT INCLUSE IN PACHETELE DE SERVICII TURISTICE:

- asigurarea medicala de calatorie (optionala, recomandata);
- asigurarea storno (optionala);
- excursiile optionale.


OBSERVATII:

- DOCUMENTE NECESARE CALATORIEI: CARTE DE IDENTITATE SAU PASAPORT SIMPLU ELECTRONIC SAU TEMPORAR; TOTI COPIII AU NEVOIE DE PASAPORT;
- ACESTE PROGRAME NU NECESITA OBTINEREA VIZEI TURISTICE;

INFORMATII UTILE INAINTE DE CALATORIE:
Autoritatile din Grecia au decis introducerea unei taxe turistice locale ce se va implementa la nivel national incepand cu 01.01.2018. Aceasta se va achita de catre turisti in numerar, la sosirea in unitatea de cazare. Taxa de sejur este diferentiata in functie de clasificarea unitatilor de cazare, astfel:
- 0.5 EUR/camera/noapte pentru hoteluri de 1 - 2 stele
- 1.5 EUR/camera/noapte pentru hoteluri de 3 stele
- 3 EUR/camera/noapte pentru hoteluri de 4 stele
- 4 EUR/camera/noapte pentru hoteluri de 5 stele
- 0.25 EUR/camera/noapte pentru apartamente de 1 - 2 chei
- 0.5 EUR/camera/noapte pentru apartamente de 3 chei
- 1 EUR/camera/noapte pentru apartamanete de 4 chei

IMPORTANT! Puteti opta pentru o asigurare combinata STORNO si DE SANATATE.
Va reamintim ca incheierea unei Asigurari STORNO de calatorie poate acoperi pierderile financiare cauzate de anulare, contracarand efectul penalizarilor aplicate. Va recomandam sa uzati de acest mijloc de protectie financiara care acopera cele mai frecvente evenimente ce cauzeaza anularea calatoriei.
Va recomandam sa va incheiati, inainte de plecare, o asigurare DE SANATATE pentru calatorie. Aceasta are valabilitate in toate tarile si poate sa acopere de la riscurile de baza (imbolnaviri, accidente, urgente stomatologice, repatriere sanitara sau in caz de deces) pana la toate riscurile de calatorie, inclusiv pierderea/ furtul/ deteriorarea bagajelor, anularea plecarii in strainatate, falimentul companiei aeriene etc.


INFORMATII LEGATE DE DOCUMENTELE DE CALATORIE SI VIZE
Cetatenii romani nu au nevoie de viza pentru a calatori in Republica Elena.
Intrarea in Republica Elena este permisa cu pasaportul sau cartea de identitate in curs de valabilitate.
Pentru verificarea conditiilor particulare de intrare si sedere prevazute de legislatia elena, va recomandam consultarea informatiilor oficiale furnizate de autoritatile grecesti:
- Ministerul Afacerilor Externe al Greciei (www.mfa.gr)
- Ambasada Greciei din Bucuresti (www.grembassy.ro)
- In cazul pierderii/furtului documentelor de calatorie cetatenii romani pot contacta:
- Ambasada Romaniei la Atena - Sectia Consulara: Telefon 00302106728879 sau 00302106728875
- Consulatul General al Romaniei din Salonic: Telefon 00302310340088 sau 00302310340089.

Numere de telefon de urgenta ale autoritatilor publice din Republica Elena
- 112 - Numar general de urgenta
- 100 - Politia elena
- 166 - Asistenta medicala de urgenta
- 199 a Pompierii
- 171 - Politia turistica
- 0030 210 5284209 si 0030 210 5284121 - politia rutiera Atena
- 00302107793777 - prim ajutor in caz de otravire

FORMALITATI LEGATE DE SANATATE
Sistemul medical
Asigurarea medicala este obligatorie in Republica Elena.
Va recomandam cu insistenta sa incheiati o asigurare medicala de sanatate sau sa obtineti Cardul European de Sanatate inainte de a pleca intr-o calatorie.
Daca va imbolnaviti sau aveti un accident pe durata unei sederi temporare intr-un stat membru UE, formularul E112 sau Cardul european de asigurari sociale de sanatate va va da acces la ingrijirile medicale necesare
Acest Card va va permite sa primiti asistenta medicala necesara in timpul sederii dumneavoastra temporare in orice tara a Uniunii Europene.
Mai multe detalii gasiti la adresele: www.cnas.ro si www.ceass.ro.
Este bine ca asigurarea medicala suplimentara sa fie valabila in toate tarile. In baza unei asemenea asigurari, facultative, aveti acces la serviciile de urgenta atat din sistemul public de sanatate, cat si din cel privat (in functie de tipul politei de asigurare). La incheierea unei asemenea asigurari verificati coordonatele partenerului societatii de asigurare in tara de destinatie si de tranzit.

- ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile la momentul rezervarii ferme si a incasarii unui avans;
- procentele de early-booking precum si tarifele standard pot suferi modificari in orice moment (in sensul majorarii sau micsorarii acestora) si sunt decise de hotelieri; va rugam ca la momentul inscrierii sa reverificati valabilitatea ofertei si a pretului;
- pentru infanti (copii 0 - 1,99 ani) nu se achita taxe de aeroport iar acestia nu beneficiaza de loc in avion; pentru patut, hotelul poate solicita achitarea unui supliment;
- clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale;
- descrierile hotelurilor cuprinse in oferta sunt valabile la data intocmirii ofertei; in consecinta, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru eventualele neconcordante in privinta facilitatilor hotelului sau ale camerei; pentru acuratetea informatiei, se va consulta site-ul hotelului, mentionat in oferta
- pentru masa in regim All Inclusive, conceptul este specific fiecarui hotel si poate fi furnizat la cerere; (atentie! Pensiune Completa nu inseamna All Inclusive)
- transferul inclus in pretul pachetului este un transfer de grup, ceea ce inseamna ca mijlocul de transport care va efectua transferurile va face opriri la mai multe hoteluri; turistii care doresc transfer privat pot solicita acest serviciu contra cost, iar confirmarea se va face in masura disponibilitatilor de la momentul rezervarii ferme;
- conform reglementarilor in vigoare, minorii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii pentru a fi lasati sa iasa din tara: sa calatoreasca cu cel putin un adult insotitor; sa aiba asupra lor acordul ambilor parinti (sau al parintelui care nu-I insoteste) legalizat la notariat; adultul care-i insoteste, in cazul in care acesta nu este unul dintre parinti, trebuie sa aiba cazier judiciar pe care sa-l prezinte la frontiera; informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro;
- persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite);
- agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu;
- tariful pentru copil este valabil in cazul in care acesta sta in camera cu doi adulti. Pentru a beneficia de tariful de copil acesta trebuie sa nu fi depasit la data inceperii calatoriei varsta mentionata in program.
- distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie; acesta poate solicita sprijinul asistentului local in vederea remedierii problemelor;
- hotelul isi rezerva dreptul de a solicita fiecarui turist o suma cash sau o copie a cartii de credit personale, ca garantie pentru cheltuielile suplimentare ce urmeaza a fi facute pe parcursul sederii;
- pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare; in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor;
- in ultimii ani tot mai multe hoteluri si vase de croaziera au initiat politica fara bani numerar (cash free). Astfel, este posibil ca unii prestatori sa nu mai incaseze bani cash pentru serviciile suplimentare prestate, de aceea este important sa detineti un card de credit cand calatoriti in afara tarii;
- in situatia de suprarezervare (overbooking) a unui hotel, dInformatii suplimentare pentru TRANSFERUL in SKOPELOS!!!

La plecarea in vacanta:
Important: Datorita faptului ca operatorii de transport pe apa din Grecia pot sa modifice orarul de operare in ultimul moment sau chiar sa anuleze curse care leaga insulele Sporade, rezervarea si emiterea biletelor se face cel mai devreme in ziua anterioara sau chiar in ziua transferului.

Ora de transfer va fi intotdeauna la un interval de minim 1 ora dupa ora prevazuta pentru aterizare in Skiathos, in general pentru prima cursa disponibila cu destinatia Skopelos Town.
Atentie, transferul catre Glossa (Skopelos) se efectueaza doar in situatia in care nu exista disponibila cursa catre Skopelos Town.

Informatii referitoare la transferurile din Skiathos in Skopelos pot fi vizualizate aici: www.opeanseas.gr

Odata ajunsi pe Aeroportul din Skiathos, turistii sunt asteptati de catre reprezentantul nostru din Insula Skiathos, care inmaneaza biletele pentru ferry, indicand totodata autocarul care face transferul de la Aeroport in Portul din Skiathos.
Durata deplasarii in port este de aproximativ 10 min.

In port turstii se vor debarca in fata tavernei Crazy Spoon unde se afla persoana vorbitoare de limba romana si unde isi pot lasa bagajele in siguranta pana la plecarea vasului catre Skopelos.
Taverna Crazy Spoon se afla chiar in portul din Skiathos.

Odata ajunsi in Skopelos, turistii vor fi preluati de reprezentantul Partenerului local sau al hotelului unde vor fi cazati pe perioada sejurului.

La intoarcerea din vacanta:

In general, pentru a evita intarzierea la Aeroportul din Skiathos pentru zborul de intoarcere acasa, transferul se realizeaza in cursul diminetii din ziua zborului de intoarcere.
Pentru transferul pe Insula Skopelos de la Hotel catre portul din Skopelos Town, turistii sunt informati la receptie referitor la modalitatea si ora de transfer.

Pentru sejururile din Insula Skopelos nu se asigura reprezentant AeroVacante in destinatie. Asistenta turistica se asigura telefonic de reprezentantul AeroVacante din insula Skiathos cu sprijinul partenerului local prezent in Insula Skopelos.

CONDITII GENERALE DE REZERVARE
Se aplica in lipsa conditiilor specifice publicate in oferta serviciului sau a pachetului de servicii oferit. Aceste conditii sunt standard si se pot modifica in cazul in care furnizorii impun conditii speciale de anulare.

TERMENE DE PLATA OFERTA STANDARD:
- 30% din pretul pachetului turistic - la inscriere;
- 70% din pretul pachetului turistic - cu minim 30 zile inaintea plecarii;

CONDITII GENERALE DE ANULARE / PENALIZARI OFERTA STANDARD:
- 30% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 89 zile - 60 zile inaintea plecarii;
- 60% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 59 zile - 30 zile inaintea plecarii;
- 100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face cu mai putin de 30 zile inaintea plecarii.

TERMENE DE PLATA EARLY BOOKING:
- 10% din pretul pachetului turistic - la inscriere;
- 50% din pretul pachetului turistic - pana la exirarea ofertei de tip Early Booking activa in momentul rezervarii.
- 40% din pretul pachetului turistic - cu minim 30 zile inaintea plecarii.

Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii. Daca inscrierea intervine cu mai putin de 30 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral.
In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea.

CONDITII GENERALE DE ANULARE / PENALIZARI EARLY BOOKING:

- 50% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face dupa data de expirare a datei de valabilitate a ofertei de tip EARLY BOOKING.
- 100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face cu mai putin de 30 zile inaintea plecarii.

NOTIFICARI SUPLIMENTARE:
- Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii. Daca inscrierea intervine cu mai putin de 30 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral.
- In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea.
- Nerespectarea conditiilor de plata aplicate rezervarilor tip EARLY BOOKING conduce la modificarea pretului pachetului conform ofertei standard.
- Orice modificare reprezinta anularea rezervarii cu penalizari (daca se aplica) si refacerea acesteia la pretul si conditiile din momentul reinscrierii.
- Orice modificare de nume sau tip de camera efectuata dupa inscriere dar inainte de emiterea documentelor de calatorie se va confirma sau infirma in functie de conditiile prestatorului si va fi supusa platii unei taxe de modificare de 10 euro/camera.


Atat pentru ofertele EARLY BOOKING cat si STANDARD se aplica penalizare 100 %:
- in cazul anularii rezervarii cu mai putin de 31 zile inainte de data plecarii;
- in cazul in care calatorul nu se prezinta la program;
- in cazul in care calatorul nu este lasat sa treaca una din frontierele de pe traseul excursiei, din motive care sunt legate exclusiv de persoana sa saudin motive care nu pot fi imputate Agentiei;
- in cazul in care calatorul nu respecta conditiile generale ale Agentiei, prezinta acte incomplete sau false, nu are pasaport sau nu achita integralexcursia in termenele stipulate;

Aceste conditii de plata si penalizari sunt general valabile.

Ofertele speciale pot avea conditii de plata si retragere specifice. Aceste conditii speciale sunt communicate odata cu oferta si fac parte integrala din contractul de comercializare a pachetelor de servicii turistice.
Calatorii pot transfera pachetul de servicii de calatorie unei alte persoane, in urma unei instiintari efectuate in mod rezonabil si eventual a platii unorcosturi suplimentare (taxa modificare nume, taxa anulare,etc).

De fiecare data cand apar apar situatii neplacute determinate de imposibilitatea de a calatori, TourOperatorul si partenerii sai depun toate diligentele pentru a gasi solutiile cele mai potrivite. Totusi rezolvarea acestor situatii este dificila si de aceea recomandam incheierea de asigurare de calatorie cu acoperirea evenimentelor sanatate, renuntare la calatorie, intarzieri si chiar bunuri (bagaje)!

Numarul minim de persoane necesar pentru realizarea programului charter este de 100 persoane/cursa.

Incetarea contractului privind pachetul de servicii de calatorie si dreptul de retragere inainte de inceperea executarii pachetului:

Calatorul poate inceta contractul privind pachetul de servicii de calatorie in orice moment inainte de inceperea executarii pachetului. In cazul in carecalatorul inceteaza contractul privind pachetul de servicii de calatorie, acesta poate fi obligat sa plateasca agentiei de turism organizatoare openalitate de incetare adecvata si justificabila.In contractul privind pachetul de servicii de calatorie pot fi prevazute penalitati de incetare standardizate rezonabile, in functie de momentul incetariicontractului inainte de inceperea executarii pachetului, precum si de economiile de costuri si de veniturile prevazute, generate de executareaalternativa a serviciilor de calatorie. In absenta unor penalitati de incetare standardizate, valoarea penalitatii de incetare corespunde pretuluipachetului, din care se scad economiile de costuri si veniturile generate de executarea alternativa a serviciilor de calatorie. La cererea calatorului, agentia de turism organizatoare prezinta o justificare pentru cuantumul penalitatilor de incetare.

SERVICII INCLUSE IN PACHETELE DE SERVICII TURISTICE:

- transport cu avionul (zbor charter)
- 1 bagaj de cala 23 kg si 1 bagaj de cabina 8 kg;
- cazare si masa conform ofertei;
- transferuri aeroport - hotel / vila - aeroport;
- asistenta turistica la destinatie in limba romana pentru Insula Skiathos. Pentru Insula Skopelos si Alonissos, asistenta turistica va fi in limba engleza.
- taxele de aeroport si catering (se pot modifica).

Nota: Taxele de aeroport incluse in pret sunt cele valabile la data lansarii ofertei, respectiv luna Octombrie, anul 2020. In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu pana la 7 zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea acestora.

NU SUNT INCLUSE IN PACHETELE DE SERVICII TURISTICE:

- asigurarea medicala de calatorie (optionala, recomandata);
- asigurarea storno (optionala);
- excursiile optionale.


OBSERVATII:

- DOCUMENTE NECESARE CALATORIEI: CARTE DE IDENTITATE SAU PASAPORT SIMPLU ELECTRONIC SAU TEMPORAR; TOTI COPIII AU NEVOIE DE PASAPORT;
- ACESTE PROGRAME NU NECESITA OBTINEREA VIZEI TURISTICE;

INFORMATII UTILE INAINTE DE CALATORIE:
Autoritatile din Grecia au decis introducerea unei taxe turistice locale ce se va implementa la nivel national incepand cu 01.01.2018. Aceasta se va achita de catre turisti in numerar, la sosirea in unitatea de cazare. Taxa de sejur este diferentiata in functie de clasificarea unitatilor de cazare, astfel:
- 0.5 EUR/camera/noapte pentru hoteluri de 1 - 2 stele
- 1.5 EUR/camera/noapte pentru hoteluri de 3 stele
- 3 EUR/camera/noapte pentru hoteluri de 4 stele
- 4 EUR/camera/noapte pentru hoteluri de 5 stele
- 0.25 EUR/camera/noapte pentru apartamente de 1 - 2 chei
- 0.5 EUR/camera/noapte pentru apartamente de 3 chei
- 1 EUR/camera/noapte pentru apartamanete de 4 chei

IMPORTANT! Puteti opta pentru o asigurare combinata STORNO si DE SANATATE.
Va reamintim ca incheierea unei Asigurari STORNO de calatorie poate acoperi pierderile financiare cauzate de anulare, contracarand efectul penalizarilor aplicate. Va recomandam sa uzati de acest mijloc de protectie financiara care acopera cele mai frecvente evenimente ce cauzeaza anularea calatoriei.
Va recomandam sa va incheiati, inainte de plecare, o asigurare DE SANATATE pentru calatorie. Aceasta are valabilitate in toate tarile si poate sa acopere de la riscurile de baza (imbolnaviri, accidente, urgente stomatologice, repatriere sanitara sau in caz de deces) pana la toate riscurile de calatorie, inclusiv pierderea/ furtul/ deteriorarea bagajelor, anularea plecarii in strainatate, falimentul companiei aeriene etc.


INFORMATII LEGATE DE DOCUMENTELE DE CALATORIE SI VIZE
Cetatenii romani nu au nevoie de viza pentru a calatori in Republica Elena.
Intrarea in Republica Elena este permisa cu pasaportul sau cartea de identitate in curs de valabilitate.
Pentru verificarea conditiilor particulare de intrare si sedere prevazute de legislatia elena, va recomandam consultarea informatiilor oficiale furnizate de autoritatile grecesti:
- Ministerul Afacerilor Externe al Greciei (www.mfa.gr)
- Ambasada Greciei din Bucuresti (www.grembassy.ro)
- In cazul pierderii/furtului documentelor de calatorie cetatenii romani pot contacta:
- Ambasada Romaniei la Atena - Sectia Consulara: Telefon 00302106728879 sau 00302106728875
- Consulatul General al Romaniei din Salonic: Telefon 00302310340088 sau 00302310340089.

Numere de telefon de urgenta ale autoritatilor publice din Republica Elena
- 112 - Numar general de urgenta
- 100 - Politia elena
- 166 - Asistenta medicala de urgenta
- 199 a Pompierii
- 171 - Politia turistica
- 0030 210 5284209 si 0030 210 5284121 - politia rutiera Atena
- 00302107793777 - prim ajutor in caz de otravire

FORMALITATI LEGATE DE SANATATE
Sistemul medical
Asigurarea medicala este obligatorie in Republica Elena.
Va recomandam cu insistenta sa incheiati o asigurare medicala de sanatate sau sa obtineti Cardul European de Sanatate inainte de a pleca intr-o calatorie.
Daca va imbolnaviti sau aveti un accident pe durata unei sederi temporare intr-un stat membru UE, formularul E112 sau Cardul european de asigurari sociale de sanatate va va da acces la ingrijirile medicale necesare
Acest Card va va permite sa primiti asistenta medicala necesara in timpul sederii dumneavoastra temporare in orice tara a Uniunii Europene.
Mai multe detalii gasiti la adresele: www.cnas.ro si www.ceass.ro.
Este bine ca asigurarea medicala suplimentara sa fie valabila in toate tarile. In baza unei asemenea asigurari, facultative, aveti acces la serviciile de urgenta atat din sistemul public de sanatate, cat si din cel privat (in functie de tipul politei de asigurare). La incheierea unei asemenea asigurari verificati coordonatele partenerului societatii de asigurare in tara de destinatie si de tranzit.

- ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile la momentul rezervarii ferme si a incasarii unui avans;
- procentele de early-booking precum si tarifele standard pot suferi modificari in orice moment (in sensul majorarii sau micsorarii acestora) si sunt decise de hotelieri; va rugam ca la momentul inscrierii sa reverificati valabilitatea ofertei si a pretului;
- pentru infanti (copii 0 - 1,99 ani) nu se achita taxe de aeroport iar acestia nu beneficiaza de loc in avion; pentru patut, hotelul poate solicita achitarea unui supliment;
- clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale;
- descrierile hotelurilor cuprinse in oferta sunt valabile la data intocmirii ofertei; in consecinta, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru eventualele neconcordante in privinta facilitatilor hotelului sau ale camerei; pentru acuratetea informatiei, se va consulta site-ul hotelului, mentionat in oferta
- pentru masa in regim All Inclusive, conceptul este specific fiecarui hotel si poate fi furnizat la cerere; (atentie! Pensiune Completa nu inseamna All Inclusive)
- transferul inclus in pretul pachetului este un transfer de grup, ceea ce inseamna ca mijlocul de transport care va efectua transferurile va face opriri la mai multe hoteluri; turistii care doresc transfer privat pot solicita acest serviciu contra cost, iar confirmarea se va face in masura disponibilitatilor de la momentul rezervarii ferme;
- conform reglementarilor in vigoare, minorii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii pentru a fi lasati sa iasa din tara: sa calatoreasca cu cel putin un adult insotitor; sa aiba asupra lor acordul ambilor parinti (sau al parintelui care nu-I insoteste) legalizat la notariat; adultul care-i insoteste, in cazul in care acesta nu este unul dintre parinti, trebuie sa aiba cazier judiciar pe care sa-l prezinte la frontiera; informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro;
- persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite);
- agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu;
- tariful pentru copil este valabil in cazul in care acesta sta in camera cu doi adulti. Pentru a beneficia de tariful de copil acesta trebuie sa nu fi depasit la data inceperii calatoriei varsta mentionata in program.
- distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie; acesta poate solicita sprijinul asistentului local in vederea remedierii problemelor;
- hotelul isi rezerva dreptul de a solicita fiecarui turist o suma cash sau o copie a cartii de credit personale, ca garantie pentru cheltuielile suplimentare ce urmeaza a fi facute pe parcursul sederii;
- pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare; in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor;
- in ultimii ani tot mai multe hoteluri si vase de croaziera au initiat politica fara bani numerar (cash free). Astfel, este posibil ca unii prestatori sa nu mai incaseze bani cash pentru serviciile suplimentare prestate, de aceea este important sa detineti un card de credit cand calatoriti in afara tarii;
- in situatia de suprarezervare (overbooking) a unui hotel, determinata de activitatea hotelierilor, inainte sau dupa inceperea calatoriei, Agentia va oferi varianta de hotel in aceeasi zona sau intr-o zona apropiata, la aceeasi categorie sau de o categorie superioara fara sa modifice pretul;
- agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport in cazul in care valoarea acestora este schimbata de compania aeriana;
- agentia nu este raspunzatoare pentru modificarile orarului de zbor sau pentru intarzieri, acestea fiind in responsabilitatea companiei aeriene si a autoritatilor aeroportuare;
- in situatia in care turistul achizitioneaza bilete de avion pe zboruri interne iar acestea nu mai corespund noului orar de zbor al cursei internationale sau aceasta se anuleaza, agentia nu are obligatia de a suporta eventualele diferente de pret ocazionate de reemite.

Va dorim sa aveti o vacanta placuta in Insula SKOPELOS!

eterminata de activitatea hotelierilor, inainte sau dupa inceperea calatoriei, Agentia va oferi varianta de hotel in aceeasi zona sau intr-o zona apropiata, la aceeasi categorie sau de o categorie superioara fara sa modifice pretul;
- agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport in cazul in care valoarea acestora este schimbata de compania aeriana;
- agentia nu este raspunzatoare pentru modificarile orarului de zbor sau pentru intarzieri, acestea fiind in responsabilitatea companiei aeriene si a autoritatilor aeroportuare;
- in situatia in care turistul achizitioneaza bilete de avion pe zboruri interne iar acestea nu mai corespund noului orar de zbor al cursei internationale sau aceasta se anuleaza, agentia nu are obligatia de a suporta eventualele diferente de pret ocazionate de reemite.

Va dorim sa aveti o vacanta placuta in insulele SPORADE! (SKIATHOS, SKOPELOS si ALONISSOS)

Locatie

De ce Vacanțe Smart?

În 18 ani peste 65.000 de turiști mulțumiți

Ai nevoie de serviciile unui consultant pentru a rezerva? Sună la 0745.236.662 sau 0745.236.660

*Nota: Va rugam sa solicitati agentiei informatii actualizate privind facilitatile gratuite/contra cost ale hotelului. Este posibil ca informatiile prezentate in descriere sa varieze de la un sezon la altul. Pozele si informatiile prezentate in descriere au caracter informativ si au fost preluate de pe site-urile oficiale ale hotelurilor sau de la furnizorii nostri. Nu putem garanta ca informatiile sunt complete sau nu contin erori. De aceea, va recomandam sa consultati site-urile oficiale ale hotelurilor sau sa ne cereti informatiile actualizate. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit).

Nu găsești ceea ce cauți?

Contactează direct un consultant Smart Tours la numărul de telefon 0268.417.866
iar acesta te va ajuta să alegi oferta potrivită și să planifici vacanța dorită.

Free Wi-Fi
18 ani de experiență turistică

Peste +65.000 de turiști mulțumiți!

Suntem aici pentru a te ajuta



10 m fata de plaja