Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Ghid rezervari online

Cum fac o rezervare online pe www.vacantesmart.ro?

www.vacantesmart.ro este un portal de rezervări unde toate comenzile se plasează online, în baza ofertelor prezentate pe site.

Pașii pentru rezervarea unei oferte sunt următorii:

  1. Alege oferta dorită și accesează butonul „Rezervă” din dreptul tarifului
  2. Completează datele solicitate
  3. Achită avansul minim solicitat sau tariful integral
  4. Finalizează comanda
  5. După finalizarea comenzii, vei primi pe email confirmarea înregistrării comenzii, toate serviciile comandate, datele aferente și numărul comenzii
  6. Echipa Vacanțe Smart va verifica disponibilitatea comenzii tale împreună cu furnizorii de servicii turistice
  7. Vei primi pe email confirmarea rezervării tale
  8. Vei primi pe email statusul actualizat al rezervării
  9. Cum să alegi oferta perfectă pentru tine si cum finalizezi o rezervare:

    1. Găsește oferta perfectă pentru tine! Poți folosi și filtrul Hoteluri recomandate care vor fi insotite de marcajul „Garantat Vacanțe Smart” pentru a vizualiza recomandările noastre.
    2. Accesează butonul „Rezerva acum” din dreptul tarifului dorit
    3. Important: Ofertele disponibile pot fi fie la cerere (On Request), fie cu locuri deja rezervate (disponibile).

      • Pentru ofertele cu locuri disponibile (Allotment) marcare cu culoarea verde, confirmarea se face imediat, în momentul rezervării.
      • Pentru ofertele disponibile la cerere (On Request)marcate cu culoarea portocaliu, este necesară confirmarea disponibilității din partea furnizorilor locali, iar acest proces poate dura între 24 - 72 h.
    4. Completarea datelor solicitate
      • Completează numele turiștilor si datele de nastere
      • Dupa completarea datelor solicitate, poti vizualiza Totalul serviciilor selectate si Conditiile de anulare / plata aferente fiecarei comenzi.
      • Fiecare pachet are conditii de plata/anulare diferite, astfel ca vei avea optiunea achitarii unui avans minim (ex: 30%, 50%) sau integral.
      • In sectiunea Variante de plata selecteaza modul prin care doresti achitarea comenzii.

      Important, explicarea variantelor de plata disponibile pe site:

      • Trimite cerere de rezevare → vei trimite o cerere fara obligatii, rezervarea insa va fi finalizata dupa ce vei fi contactat de un agent
      • Plata cu card in RON → rezervarea va fi achitata online cu cardul, va fi procesata si trimisa direct la touroperator
      • Plata cu card in EUR → rezervarea va fi achitata online cu cardul, va fi procesata si trimisa direct la touroperator
      • Ordin de plata → alegi sa platesti rezervarea prin transfer bancar, rezervarea insa va fi finalizata dupa ce vei fi contactat de un agent
      • Plata cash in agentie → alegi sa platesti rezervarea la sediul agentiei
    5. Finalizarea comenzii - Ai apăsat pe butonul „Finalizare”? Perfect! Acum intră în contul tău de email, te așteaptă un mesaj de la noi.
    6. Confirmarea înregistrării comenzii - Îți trimitem un email cu confirmarea comenzii, detalii complete despre serviciile comandate, datele aferente și numărul comenzii.
    7. Verificarea disponibilității - După primirea comenzii tale, contactăm furnizorul de servicii turistice pentru a verifica disponibilitatea pachetului de vacanță ales. Ne asigurăm că îți oferim un răspuns cât mai rapid!
    8. Confirmarea disponibilității
    9. După ce primim răspunsul de la furnizori, vei primi un email cu una dintre următoarele două opțiuni:

      • Oferta este disponibilă → iti vom trimite toate documentele fiscale
      • Oferta nu este disponibilă → vei primi un email cu alternative disponibile din aceeași categorie, din care poți alege oferta potrivită sau iti rambursam contravaloarea achitata
    10. Statusul rezervării
    11. După efectuarea plății, trimitem furnizorului de servicii turistice rezervarea fermă a comenzii. Dacă furnizorul reconfirmă rezervarea, vei primi un email ce va include contractul și factura fiscală.

    Important: În cazul în care între confirmarea disponibilității și efectuarea plății comenzii oferta nu mai este disponibilă la furnizor (de exemplu, nu mai sunt camere disponibile), vei avea opțiunea de a alege o altă alternativă sau de a primi banii înapoi.