Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

AQABA EXPERIENCE PLUS pachet 3 nopti


Va rugam sa alegeti o data de Check In si Check Out pentru a vedea preturile.

Descriere

AQABA EXPERIENCE PLUS




In cadrul programului Aqaba Experience Plus, turistii pot alege hoteluri de 3*, 4*, 4+ si 5*.
Durata acestui program este de 3 nopti si 4 zile, plecarile fiind in fiecare zi de sambata (dimineata) din Bucuresti si returul in fiecare zi de marti (seara) din Aqaba,


Programul include:
Bilet avion Bucuresti - Aqaba - Bucuresti, compania aeriana Wizz Air;
Taxe de aeroport;
Bagaj mic de cabina de maximum 10 kg cu dimensiunile 40 x 30 x 20 cm;
Bagaj de cala de maximum 20 kg cu dimensiunile 149 x 119 x 171 cm;
3 nopti cazare in hotel de 3*,4*,4*+ si 5*, in functie de preferinte;
Demipensiune;
Excursia la Wadi Rum si Petra (intrarile si mesele de pranz incluse);
Asistenta locala in aeroport;
Asistenta turistica in limba romana;
Ghid local (vorbitor de limba engleza);
Insotitor grup limba romana (posibil pentru grupuri de peste 15 persoane);
Transfer pe toata durata sejurului in vehicule echipate cu AC;
Viza poate fi obtinuta gratuit, daca sunt furnizate toate detaliile pasaportului inaintea plecarii in sejur;


Nota!
Numele din rezervare trebuie sa fie complete, corecte si sa aiba data de nastere (corecte). De asemenea, datele de pe pasapoartele turistilor trebuie introduse odata cu rezervarea ferma.
In caz contrar agentul care a efectuat rezervarea suporta penalizarile pentru modificarile aferente si isi asuma faptul ca, turistii nu vor beneficia de viza gratuita (60 euro de pers.)


Programul nu include:
Mese suplimentare;
Bauturi;
Cheltuieli personale si bacsis*;
Orice articol care nu este mentionat la programul include;
Excursii optionale
Asigurare medicala de calatorie si asigurarea storno.




Program pe zile pentru Aqaba Experience Basic si Aqaba Experience Plus:


Ziua 1 - Aqaba - Wadi Rum
Sosirea pe Aeroportul din Aqaba si intalnirea cu reprezentantii AeroVacante din destinatie (vor avea o pancarta cu AeroVacante). Reprezentantii AeroVacante vor intampina turistii la iesirea din terminalul sosiri si imediat dupa ce turistii parasesc aeronava, reprezentantul local va colecta pasapoartele turistilor, ii va ajuta cu formalitatile pentru viza si ii va conduce catre banda de ridicare a bagajelor, respectiv autocar.
Plecare spre Wadi Rum;
La intrarea in rezervatia Wadi Rum se va face prima oprire pentru a se vedea cea mai veche cale ferata (locomotiva cu abur vagoanele).


Pranz la restaurantul local (inclus in programul Aqaba Experience Plus).


Explorarea Wadi Rum se va face cu jeep-ul descoperit timp de 2 ore prin desertul Iordanian (excursie inclusa in programul Aqaba Experience Plus).


Cina si cazare la Wadi Rum Camp, pentru toti turistii.


Ziua 2 - Vizita Petra - Aqaba
Dupa micul dejun, se porneste spre vizitarea orasului nabatean Red Rose Petra, una dintre cele 7 minuni ale lumii si un sit al Patrimoniului Mondial UNESCO. Intrarea in oras se face printr-un defileu ingust si lung de 1 km, care este flancat de fiecare parte de stanci inalte de 80 metri;
Se pot observa culorile si formatiunile orbitoare ale stancilor. Situl este masiv si contine sute de morminte taiate in stanca, trezorerie, teatre in stil roman, temple si altare.
Vizitarea si intrarea la Petra este inclusa in cadrul programului Experience Plus.


Pranz la restaurantul local (inclus in cadrul programului Experience Plus).


Transfer la hotelul din Aqaba / Tala Bay.


Cina (inclusa in cadrul programului Experience Plus) si cazare in Aqaba / Tala Bay.


Ziua 3 - Aqaba
Mic dejun;
Zi libera pentru relaxare;
Cina (inclusa in cadrul programului Experience Plus).


Ziua 4 - Aqaba
Mic dejun; Check-out;
Zi libera pentru relaxare.
Transfer aeroport.
Plecare spre Bucuresti.


Hotelurile care asigura cazarea in cadrul programelor Aqaba Experience si Aqaba Experience Plus, sunt urmatoarele:


Wadi Rum
Cazarea se face pentru toti turistii intr-o singura tabara care dispune de corturi cu categorii diferite.
Camp Hasan Al Zawaideh sau similar de 3*, 4*, 4*+, 5*.


Aqaba
3* - Dweik II sau similar
4* - Marina Plaza Tala Bay sau similar
4*+ - Grand Tala Bay sau similar
5* - Movenpick Resort sau similar


Important!
Toate hotelurile din cadrul programului Aqaba Experience necesita reconfirmarea din partea hotelului. O rezervare se considera confirmata doar daca are emisa factura fiscala!
In cazul in care nu se intruneste un numar minimum 20 de persoane, tarifele pot suferi modificari! Suplimentele care se aplica in cazul in care nu se intruneste numarul minim de 20 persoane este:
1. in cazul hotelurilor de 3* este de 130 USD/persoana
2. in cazul hotelurilor de 4* este de 135 USD/ persoana
3. in cazul hotelurilor de 4*+ este de 140 USD/persoana
4. in cazul hotelurilor de 5* este de 145 USD/ persoana


* Bacsisul / tips-ul este o practica internationala recomandata care este valabila in Iordania (cat si in multe alte tari) si se recomanda pe zi de excursie: 5 $ /pers pentru ghidul local; 3 $ /pers pentru sofer;



**********
**********

Informatii utile:

Servicii incluse:

a transport cu avionul cursa charter Aqaba si retur (zbor direct);
a 1 bagaj de cala si 1 bagaj de cabina (conform specificatiilor companiei aeriene);
a 7 nopti cazare si masa conform ofertei;
a transferuri aeroport hotel aeroport; asistenta turistica la destinatie;
a taxele de aeroport (se pot modifica).
a taxa de viza (60 euro/ persoana).

Nota: Taxele de aeroport incluse in pret sunt cele valabile la data lansarii ofertei, respectiv Septembrie 2022.
In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu pana la 7 zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea acestora.

Nu sunt incluse:

a catering in timpul zborului;
a asigurarea medicala de calatorie si asigurarea storno;
a excursiile optionale la destinatie;



*IMPORTANT!
Va reamintim ca incheierea unei Asigurari STORNO de calatorie poate acoperi pierderile financiare cauzate de anulare, inclusiv in cazul infectarii cu SARS-COV2, contracarand efectul penalizarilor aplicate.
Va recomandam sa uzati de acest mijloc de protectie financiara care acopera cele mai frecvente evenimente ce cauzeaza anularea calatoriei.
Pretul pachetului este exprimat in EURO/camera.


OBSERVATII:

IMPORTANT:


Cetatenii romani care doresc sa calatoreasca in Iordania trebuie sa fie in posesia unei vize, iar valabilitatea pasaportului sa fie de cel putin 6 luni. Viza se poate obtine la reprezentantele diplomatice ale Iordaniei din strainatate, dar si la frontiera, inclusiv la Aeroportul International \'Queen Alia\' Amman - contra cost (40 dinari iordanieni - aprox. 56 USD).
Atentie! Cetatenii romani posesori de pasapoarte simple temporare nu pot obtine viza de intrare la frontiera, fiind necesar sa se adreseze in prealabil unei reprezentante diplomatice iordaniene. La 11 februarie 2019, autoritatile iordaniene au introdus o procedura prealabila de solicitare a vizei pentru posesorii de pasapoarte temporare, prin accesarea urmatorului link: https://eservices.moi.gov.jo/MOI_EVISA/faces/Pages/Runnables/login.jsf
Termenul de solutionare este de 10 zile lucratoare iar solicitantii de viza sunt informati direct, prin telefon sau posta electronica, cu privire la solutionarea cererii, moment in care solicitantul se va deplasa la sediul ambasadei iordaniene pentru emiterea vizei.

Atentie! Autoritatile iordaniene aplica in pasaportul simplu electronic viza de intrare in aceasta tara, cu valabilitate de 30 zile.

Atentie! Sanctiunea pentru depasirea termenului de valabilitate a vizei este de 1,5 JD/ fiecare zi intarziere (amenda pentru o luna depasire ridicandu-se la 45 JD).

Cetatenii straini care intentioneaza sa depaseasca valabilitatea vizei de 30 de zile, au obligatia ca in termen de 30 de zile de la data intrarii in Regat sa se prezinte la cel mai apropiat post de politie pentru a se inregistra si reglementa sederea.

Depasirea termenului de sedere prevazut in viza se sanctioneaza cu amenda.

Ministerul Afacerilor Externe recomanda cetatenilor romani care intentioneaza sa ramana pentru o perioada indelungata pe teritoriul Iordaniei sa se adreseze misiunii diplomatice a Romaniei la Amman si sa isi anunte prezenta in regiune, comunicand coordonatele personale pentru a putea fi contactati in situatii de urgenta sau sa isi inregistreze prezenta prin intermediul portalului www.econsulat.ro.

DOCUMENTE NECESARE CALATORIEI:
PASAPORT SIMPLU ELECTRONIC SAU TEMPORAR VALABIL CEL PUTIN 6 LUNI DE LA INCHEIEREA CALATORIEI; TOTI COPIII AU NEVOIE DE PASAPORT;

Avand in vedere epidemia SARS-COV 2 este posibil ca unele reglementari de calatorie sa se modifice pana la data plecarii, independent de vointa agentiei (cum ar fi: limitari ale capacitatii de transport in autocar, restrictii de vizitare pentru unele atractii turistice, masuri suplimentare de igiena si control al starii de sanatate, formalitati vamale);
Ca o consecinta a reglementarilor anti-covid, care pot suferi modificari periodic, in timpul sejurului dvs. livrarea anumitor servicii poate dura mai mult decat de obicei, iar unele facilitati pot fi prevazute cu anumite limitari.

De aceea apelam la intelegerea Dvs si va rugam respectarea in permanenta a regulilor in vigoare, in momentul sejurului Dvs, pentru a garanta siguranta tuturor; ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile la momentul rezervarii ferme si a incasarii unui avans; procentele de early-booking precum si tarifele standard pot suferi modificari in orice moment (in sensul majorarii sau micsorarii acestora) si sunt decise de hotelieri;

Va rugam ca la momentul inscrierii sa reverificati valabilitatea ofertei si a pretului; pentru infanti (0 1,99 ani) se achita taxe de aeroport iar acestia nu beneficiaza de loc in avion; pentru patut, hotelul poate solicita achitarea unui supliment;


Clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din Iordania, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale; descrierile hotelurilor cuprinse in oferta sunt valabile la data intocmirii ofertei; in consecinta, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru eventualele neconcordante in privinta facilitatilor hotelului sau ale camerei; pentru acuratetea informatiei, se va consulta site-ul hotelului, mentionat in oferta; mijlocul de transport care va efectua transferurile va face opriri la mai multe hoteluri; turistii care doresc transfer privat pot solicita acest serviciu contra cost, iar confirmarea se va face in masura disponibilitatilor de la momentul rezervarii ferme; conform reglementarilor in vigoare, minorii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii pentru a fi lasati sa iasa din tara: sa calatoreasca cu cel putin un adult insotitor; sa aiba asupra lor acordul ambilor parinti (sau al parintelui care nu-i insoteste) legalizat la notariat; adultul care-i insoteste, in cazul in care acesta nu este unul dintre parinti, trebuie sa aiba cazier judiciar pe care sa-l prezinte la frontiera; informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro; persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite); agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu; tariful pentru copil este valabil in cazul in care acesta sta in camera cu doi adulti.
Pentru a beneficia de tariful de copil acesta trebuie sa nu fi depasit la data inceperii calatoriei varsta mentionata in program. distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie; hotelul isi rezerva dreptul de a solicita fiecarui turist o suma cash sau o copie a cartii de credit personale, ca garantie pentru cheltuielile suplimentare ce urmeaza a fi facute pe parcursul sederii; pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare; in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor; in ultimii ani tot mai multe hoteluri si vase de croaziera au initiat politica fara bani cash (cash free).
Astfel, este posibil ca unii prestatori sa nu mai incaseze bani cash pentru serviciile suplimentare prestate, de aceea este important sa detineti un card de credit cand calatoriti in afara tarii; in situatia de suprarezervare (overbooking) a unui hotel, determinata de activitatea hotelierilor, inainte sau dupa inceperea calatoriei, Agentia va oferi varianta de hotel in aceeasi zona sau intr-o zona apropiata, la aceeasi categorie sau de o categorie superioara fara sa modifice pretul; agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport in cazul in care valoarea acestora este schimbata de compania aeriana; agentia nu este raspunzatoare pentru modificarile orarului de zbor sau pentru intarzieri, acestea fiind in responsabilitatea companiei aeriene si a autoritatilor aeroportuare in situatia in care turistul achizitioneaza bilete de avion pe zboruri interne iar acestea nu mai corespund noului orar de zbor al cursei internationale, agentia nu are obligatia de a suporta eventualele diferente de pret ocazionate de reemiterea biletelor pe cursa interna; politica de prealocare a locurilor in avion depinde de fiecare companie aeriana; la cerere, se pot furniza informatii suplimentare cu privire la acest aspect; agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sau a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente; excursiile optionale se efectueaza la fata locului cu agentii locale. Sumele aferente acestor excursii nu se incaseaza in numele si pentru agentia Tour Operatoare. Preturile excursiilor optionale pot fi mai mari decat cele ale excursiilor ce pot fi achizitionate de la receptia hotelurilor, aceasta datorandu-se faptului ca persoanele participante vor avea la dispozitie un mijloc de transport care ii va duce si ii va aduce la hotelul respectiv, ghidul excursiei si dupa caz ghid local. este posibil ca excursiile optionale organizate de partener sa nu presupuna prezenta unui ghid sau insotitor roman; in aceasta situatie, limba de comunicare va fi engleza; in situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi dar fara a se limita la: camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special, acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la fata locului; prezentul document constituie anexa la contractul de prestari servicii.

CONDITII DE COMERCIALIZARE:
OFERTA EARLY BOOKING TERMENE DE PLATA:
a 30% din pretul pachetului turistic - la inscriere;
a 70% din pretul pachetului turistic - cu minim 21 zile inaintea plecarii.
Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii.
Daca inscrierea intervine cu mai putin de 30 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral. In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea.
CONDITII DE ANULARE / PENALIZARI:
a 30% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se dupa confirmarea ferma
a 100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face cu mai putin de 21 zile inaintea plecarii si in caz de no-show.
Aceste conditii sunt standard si se pot modifica in cazul in care furnizorul de servicii la sol impune conditii speciale de anulare.

NOTA: Conditiile de comercializare sunt valabile pentru inscrieri pana la data de 31.01.2023 si se pot modifica in functie de politica hotelierilor;
Nerespectarea conditiilor de plata aplicate rezervarilor tip Early Booking conduce la modificarea pretului pachetului conform ofertei standard. Schimbarea perioadei, a hotelului sau a destinatiei este considerata anulare (cu penalizarile aferente) si refacerea rezervarii in noile conditii de comercializare si de pret.

OFERTA STANDARD TERMENE DE PLATA:
a 30% din pretul pachetului turistic - la inscriere;
a 70% din pretul pachetului turistic - cu minim 21 zile inaintea plecarii.
Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii. Daca inscrierea intervine cu mai putin de 30 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral. In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea.
CONDITII DE ANULARE / PENALIZARI:
a 30% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se dupa confirmarea ferma
a 100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face cu mai putin de 21 zile inaintea plecarii si in caz de no-show.
Aceste conditii sunt standard si se pot modifica in cazul in care furnizorul de servicii la sol impune conditii speciale de anulare.
OBSERVATII: Conditiile de comercializare sunt valabile pentru inscrieri pana la data de 31.01.2023 si se pot modifica in functie de politica hotelierilor; Schimbarea perioadei, a hotelului sau a destinatiei este considerata anulare (cu penalizarile aferente) si refacerea rezervarii in noile conditii de comercializare si de pret.


De ce Vacanțe Smart?

În 18 ani peste 65.000 de turiști mulțumiți

Ai nevoie de serviciile unui consultant pentru a rezerva? Sună la 0745 236 662 sau 0745 236 660

*Nota: Va rugam sa solicitati agentiei informatii actualizate privind facilitatile gratuite/contra cost ale hotelului. Este posibil ca informatiile prezentate in descriere sa varieze de la un sezon la altul. Pozele si informatiile prezentate in descriere au caracter informativ si au fost preluate de pe site-urile oficiale ale hotelurilor sau de la furnizorii nostri. Citește mai mult

Nu găsești ceea ce cauți?

Contactează direct un consultant Smart Tours la numărul de telefon 0268 417 866
iar acesta te va ajuta să alegi oferta potrivită și să planifici vacanța dorită.

18 ani de experiență turistică

Peste +65.000 de turiști mulțumiți!

Suntem aici pentru a te ajuta