Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata.
Click aici
pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.
0745236662
vreau@vacantesmart.ro
Luni - Vineri: 9.30 - 18.00
Cere ofertă personalizată
Favorite
Nu ai oferte favorite.
Echipa noastră
Blog
Hai în vacanță
Despre noi
Contact
Login
Alege tipul de vacanță
Vacante cu tichete
Croaziere
Circuite
Early Booking 2025
Destinatii exotice
Litoral Romania
Balneo Romania
Oferte seniori
Chartere din Brasov
Croaziere cu zbor inclus
Vacante cu autocatul
Destinatii
Riviera Olimpului
Thassos
Sunny Beach
Halkidiki
Circuite
Europa
Cehia
Grecia
Portugalia
Spania
Italia
Oferte seniori
Destinatii
Saturn
Eforie Nord
Eforie Sud
Puglia
Malta
Larnaca
Coasta Amalfitana
Dubai Senior Voyage
Gran Canaria
Creta
Vezi toate ofertele >>
Vacante cu Tichete
Destinatii
Mamaia
Costinesti
Neptun
Venus
Olimp
Eforie Nord
Eforie Sud
Jupiter
Saturn
Baile Govora
Vezi toate ofertele >>
Destinatii Prefertate
Croaziere cu avionul
Vacante in Paradis
Delta Dunarii
Luna de Miere
Vacante la Munte
Balneo Romania
Early Booking 2025
Creta din Brasov
Croaziere
Early Booking 2025
Destinatii
Madeira
Hammamet
Ischia
Neptun
Saturn
Mamaia
Ibiza
Split
Antalya
Creta
Vezi toate ofertele >>
Vacante cu avionul
Destinatii
Hurghada
Antalya
Creta
Zakynthos
Maldive
Dubai
Ras al Khaimah
Abu Dhabi
Chartere din Brasov
Destinatii
Antalya
Creta
Hammamet
Hurghada
Echipa noastră
Blog
Hai în vacanță
Despre noi
Contact
Home
»
Politica in domeniul calitatii
Politica in domeniul calitatii
Politica in domeniul calitatii
SMART TOURS SRL desfăşoară Activitati ale tur-operatorilor şi declară simplu:
Calitatea este principiul fundamental al afacerii pentru SMART TOURS SRL;
Calitatea înseamnă să furnizăm clienţilor noştri servicii care să le satisfacă pe deplin cerinţele;
Îmbunătăţirea calităţii este responsabilitatea fiecărui angajat al societăţii;
Maximizarea satisfacerii clientului va maximiza profitabilitatea şi segmentul de piaţă.
Calitatea nu este un element aleatoriu, ci rezultatul unei politici si unei structuri elaborate si dezvoltate pas cu pas pe parcursul perioadei de existenţă a SMART TOURS SRL, ce are la bază o structură căreia îi este asigurată permanent soliditatea.
Obţinerea si menţinerea calităţii reprezintă angajamentul şi participarea întregului personal al societăţii şi reprezintă aspectul esenţial al unei bune gestiuni la care managementul calităţii răspunde prin planificare, definirea responsabilităţilor şi competenţelor necesare, alocarea de resurse, pregătirea personalului pentru utilizarea mijloacelor materiale puse la dispoziţie în mod eficient şi in condiţii corespunzătoare.
Responsabilitatea realizării obiectivelor calităţii aparţine conducerii firmei şi Reprezentantului managementului pentru calitate, numit în persoana Responsabilului Calitate. Atingerea acestui nivel se face prin implementarea şi menţinerea unui sistem al calităţii în conformitate cu prevederile standardului SR EN ISO 9001:2008.
Obiectivele relevante sunt următoarele:
- Numărul de reclamaţii să fie 0;
- Nivelul de satisfacţie să fie excelent.
Sistemul calităţii acordă încredere şi furnizează probe şi dovezi obiective care atestă că serviciile furnizate de SMART TOURS SRL satisfac cerinţele exprimate şi implicite ale clienţilor precum şi cerinţele legale şi de reglementare.
Explicitarea dispoziţiilor date de conducerea şi metodele de lucru folosite pentru construirea, implementarea şi menţinerea sistemului calităţii sunt materializate în Manualul calităţii si procedurile care-l completează.
Toţi angajaţii firmei sunt obligaţi să respecte în munca lor aceste documente in toate fazele de aplicare a lor.
Director General / Alexandru Pop
Data: 21.04.2014