Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata.
Click aici
pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.
0268417866
vreau@vacantesmart.ro
Luni - Vineri: 9.30 - 18.00
Cere ofertă personalizată
Favorite
Nu ai oferte favorite.
Echipa noastră
Blog
Hai în vacanță
Despre noi
Contact
Login
Alege tipul de vacanță
Chartere din Brasov
Croaziere cu zbor inclus
Croaziere
Vacante cu tichete
Circuite
Early Booking 2025
Destinatii exotice
Litoral Romania
Balneo Romania
Paste 2025
Vacante cu Tichete
Destinatii
Olimp
Eforie Nord
Eforie Sud
Jupiter
Saturn
Baile Govora
Baile Herculane
Baile Olanesti
Baile Tusnad
Calimanesti
Vezi toate ofertele >>
Destinatii Prefertate
Vacante in Paradis
Delta Dunarii
Luna de Miere
Vacante la Munte
Balneo Romania
Creta din Brasov
Early Booking 2025
Croaziere
Croaziere cu avionul
Early Booking 2025
Destinatii
Zakynthos
Corfu
Thassos
Nisipurile de Aur
Skiathos
Sunny Beach
Rhodos
Madeira
Hammamet
Ischia
Vezi toate ofertele >>
Vacante cu avionul
Destinatii
Dubai
Ras al Khaimah
Abu Dhabi
Hurghada
Antalya
Creta
Zakynthos
Maldive
Chartere din Brasov
Destinatii
Antalya
Creta
Hammamet
Hurghada
Rhodos
Paste 2025
Destinatii
Mauritius
Antalya
Hammamet
Tenerife
Ischia
Larnaca
Hurghada
Marsa Alam
Sharm El Sheikh
Abu Dhabi
Vezi toate ofertele >>
Vacante cu autocatul
Destinatii
Sunny Beach
Halkidiki
Riviera Olimpului
Thassos
Circuite
Europa
Cehia
Grecia
Portugalia
Spania
Italia
Echipa noastră
Blog
Hai în vacanță
Despre noi
Contact
Home
»
Politica in domeniul calitatii
Politica in domeniul calitatii
Politica in domeniul calitatii
SMART TOURS SRL desfăşoară Activitati ale tur-operatorilor şi declară simplu:
Calitatea este principiul fundamental al afacerii pentru SMART TOURS SRL;
Calitatea înseamnă să furnizăm clienţilor noştri servicii care să le satisfacă pe deplin cerinţele;
Îmbunătăţirea calităţii este responsabilitatea fiecărui angajat al societăţii;
Maximizarea satisfacerii clientului va maximiza profitabilitatea şi segmentul de piaţă.
Calitatea nu este un element aleatoriu, ci rezultatul unei politici si unei structuri elaborate si dezvoltate pas cu pas pe parcursul perioadei de existenţă a SMART TOURS SRL, ce are la bază o structură căreia îi este asigurată permanent soliditatea.
Obţinerea si menţinerea calităţii reprezintă angajamentul şi participarea întregului personal al societăţii şi reprezintă aspectul esenţial al unei bune gestiuni la care managementul calităţii răspunde prin planificare, definirea responsabilităţilor şi competenţelor necesare, alocarea de resurse, pregătirea personalului pentru utilizarea mijloacelor materiale puse la dispoziţie în mod eficient şi in condiţii corespunzătoare.
Responsabilitatea realizării obiectivelor calităţii aparţine conducerii firmei şi Reprezentantului managementului pentru calitate, numit în persoana Responsabilului Calitate. Atingerea acestui nivel se face prin implementarea şi menţinerea unui sistem al calităţii în conformitate cu prevederile standardului SR EN ISO 9001:2008.
Obiectivele relevante sunt următoarele:
- Numărul de reclamaţii să fie 0;
- Nivelul de satisfacţie să fie excelent.
Sistemul calităţii acordă încredere şi furnizează probe şi dovezi obiective care atestă că serviciile furnizate de SMART TOURS SRL satisfac cerinţele exprimate şi implicite ale clienţilor precum şi cerinţele legale şi de reglementare.
Explicitarea dispoziţiilor date de conducerea şi metodele de lucru folosite pentru construirea, implementarea şi menţinerea sistemului calităţii sunt materializate în Manualul calităţii si procedurile care-l completează.
Toţi angajaţii firmei sunt obligaţi să respecte în munca lor aceste documente in toate fazele de aplicare a lor.
Director General / Alexandru Pop
Data: 21.04.2014